Sello och Carismar i nytt partnerskap
Med Sellos nybyggda integration mot Carismar Commerce får Carismars kunder möjlighet att sälja sina produkter på några av världens största marknadsplatser. Däribland Zalando, Amazon och Stadium.
Sello används idag av över 2000 företag världen över. Med sin smidiga e-handelslösning hjälper Sello e-handlare att komma igång att sälja sina produkter på några av världens största marknadsplatser. Zalando, Åhléns, Amazon, Stadium och Miinto är några exempel på plattformar Sello erbjuder via sin lösning.
Det är riktigt kul att arbeta med e-handlare som använder Carismar Commerce som plattformslösning. Produktdatat är fint och strukturerat, vilket gör det enkelt att matcha mot marknadsplatsernas olika produktkrav.
- Christoffer Andersson, VD på Sello.
“Marknadsplatser är redan och kommer bli ännu viktigare försäljningskanaler framöver. Sello som ny samarbetspartner har varit otroligt professionella, snabba och lösningsorienterade och jag kan varmt rekommendera Carismars alla kunder att nyttja detta nya samarbete.” - Johan Carlmark, Partneransvarig på Carismar.
Med Sellos nybyggda integration mot Carismar Commerce får Carismars kunder möjlighet att sälja sina produkter på marknadsplatserna som Sello erbjuder.
Fler inlägg
Så väljer du rätt e-handelsplattform till ditt affärssystem
Teknik och åter teknik. I denna artikel skriver Johan Carlmark om hur du bör tänka när du ska välja affärssystem till din e-handelsplattform.
Customer Lifecycle Marketing
Customer Lifecycle Marketing (CLM) utgår från ett 360-graders grepp kring alla interaktioner i kundresan. Målet är att identifiera luckor och fylla dem med innehåll och kommunikation för att driva mer försäljning och förbättra kundlojaliteten.
Är e-handel bra eller dåligt för miljön?
I Sverige står e-handeln idag för ungefär 10 % av vår totala konsumtion. Trots att det är en ganska blygsam siffra så börjar vi redan nu uppleva en del konsekvenser som är direkt kopplade till vårt nya konsumtionsbeteende. Men vems ansvar är det egentligen att analysera, kontrollera och reglera e-handeln?